Badkläder

Imorgon ska jag fara och bada med dykinstruktörer. Jag vet inte riktigt vad det innebär, om jag ska dyka eller ha syrgastuben eller vad, men jag kommer då i alla fall ha lärt mig nått nytt, och det är ju alltid ett plus! :D

Och mina bikinitrosor vet jag inte om jag vill använda, de är så nötta i baken och jag är rädd att dom går sönder, då blir det verkligen pinsamt! Så  nu har jag letat i badskåpet och hittat massa gamla grejer, sött :] Hittade en blå baddräkt som jag hade för längesen och turkosa bikinitrosor. Det var det enda som ens går att ha, och inte var det fint inte! Och så är jag blek som tusan och har ett fint blåmärke på låret... Haha jag är nästan på väg att få lite kroppsnoja nu, vilket inte är så vanligt.

Bilder på mina gamla skitsnygga badkläder kommer senare, titta in då! :D
Nu ska jag till Lovisa, puss!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe ja det är jeu så kul speciellt sims 3 ;)

2010-04-10 @ 19:20:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: exakt! :D

2010-04-10 @ 19:25:05
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ikväll är det dags för El clasico, Real Madrid möter Barcelona. Nu undrar jag, vem tror du vinner ikväll?



Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg :). Är nyfiken på vilken lag bloggvärlden hejar på :P

2010-04-10 @ 19:51:06
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]