Kändisar med och utan smink

Ja, se hur stor skillnad det gör med smink! 

Personligen så tycker att de allra flesta tjejer är snyggare med lite smink. Och då menar jag inte att de ser ut som skit utan, verkligen inte. Men vet ni hur mycket bara lite mascara gör? Det framhäver ögonen och gör så att de inte ser ut som resten av ansiktet " ey, vart är ögonen? ". Haha kanske lite överdrivet, men så brukar det nästan vara på mig när jag inte haft smink på kanske tre dagar. Seriöst. Jag ser ut som ett spöke. Ingen vacker syn. Ett plus att det går och exprimentera så mycket med smink, det gillar jag!


Pamela Anderson, Britney Spears, Jennifer Lopez, 
Cameron Diaz, Jennifer Garner, Liv Tyler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]