Skönhetstips!

Detta är två produkter som jag vill rekommendera. Jag har inte provat så många olika peelingar eller masker, men dessa två känns väldigt bra!

När man har applicerat ansiktspeelingen känner man sig alldeles oljig i ansiktet, och det har väldigt stora korn som man skrubbar med. När den är avsköljd (stavning?) så känns det fortfarande lite oljig, men det sjunker in i huden, så när man är torr så är man bara väldigt mjuk och len i fejjan.

Masken ska man ha på sig i minst 10 minuter, men jag var så lat och orkade inte gå och skölja ( har jag något fel eller ser ordet skölja väldigt konstigt ut?:P ) av det förrän efter 20-25 minuter kanske. När jag hade sköljt av den så smörjde jag in mig med min nattkräm som är lite sisådär.


Ansiktspeeling från Dermanord


Ansiktsmask från Dermanord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]