Emma Sj

Nu är jag med Emma och vi har haft jättekul :D Det var jättelängesen jag var med hon. Och jag vet att jag säger så om alla, men det är för att jag är typ aldrig med kompisar. Det är så mycket med skola och sånt som tar upp tiden. Och ja, jag har faktist skola att tänka på över påsklovet, inte okej..!

Vi har suttit vid datorn hela dagen, men till sist fick vi dåligt samvete och gick ut 10 minuter! :D där tog vi lite (70) kort, och jag ser verkligen inte ut som mig själv...! fy:O Men emma ser lika bra ut som vanligt!


haha två nästan-hoppbilder ;)



haha nästan likadana skor va?;)


söt emma :]



Kommentarer
Postat av: Carrou & the bird

Så fina och härliga bilder! :D Kram

2010-04-11 @ 09:45:09
URL: http://carrou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]