18 december

Hej på er! Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Men som sagt, datorerna hos mamma har antingen jättesmå skärmar (och det klarar jag verkligen inte av) eller så är de långsamma. Men nu håller vi på att rensa upp datorn, så förhoppningsvis så ska det bli mer bloggande då jag är här också. Speciellt nu när vi har systemkamera också!

Idag har jag varit på 360 och gymmat. Jag var där ett bra tag, kanske 1½ timme. Man måste ju passa på när man är på stans dyraste gym...hehe. Tog verkligen i jättemycket, så jag är inte förvånad om jag har en grym träningsvärk imorgon.

Ikväll blir det förmodligen ansiktsmask ch avkoppling.

Och bilder kommer senare, vågar inte ta nån bild nu när datorn har fullt upp med säkerhetskopiering..

Kommentarer
Postat av: eantonia

å vad skönt att gymma :)

2010-12-18 @ 18:45:55
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]