Inga fler fulbilder - fler snygga bilder!

Oh shit. Kollar igenom min blogg nu och ser att det knappt är någon bild på mig!! Det måste ändras, det är ju trots allt personen man vill kolla på. Eller är det bara jag? Hur kul är min blogg nu egentligen, bara en massa foton. Visst, det är ju fint kanske, men inte så kul att se på. De ska vara egopics!:D
Men just nu är jag inne i en fulperiod, men jag ska försöka komma ur den så att det blir lite roligare. För jag har inte tänkt lägga ut foton där jag inte känner mig snygg. Man ska ju visa upp sin bästa sida ju:)

Men nu vill jag höra vad du vill att jag ska skriva om!

Ska det vara mer smink, mer egobilder, mer foton, mer träning eller vad säger ni?

Säg nånting så skriver jag förmodligen om det!:D och ingen kommentar är för dum, kom igen nu:D



Så inga fler fulbilder!!!


Kommentarer
Postat av: eantonia

svar: haha, jag har börjat sätta alarm på så jag inte sover för länge ;D

2010-12-14 @ 16:54:01
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]