Jag virkar (!)

Dom senaste dagarna har jag bara känt att jag vill virka! Förr gillade jag sånt, men jag är verkligen ingen hantverkstjej som sitter och pysslar på. Men nu känner jag bara att mina fingrar kliar. Jag måste stilla begäret! Det har gått så långt så att jag har drömt om det till och med.. haha läskigt!

Det här har jag gjort på två kvällar! Ska bli en julklapp till farmor och farfar, jag menar, vilken farmor och farfar vill inte ha en egengjord grytlapp av sitt barnbarn? Precis.





Lite ojämnt och så, men visst är det fint ändå?;)


Kommentarer
Postat av: eantonia

joo jättefint! :)



svar: Jag skulle så vela hört det :D

2010-12-14 @ 16:46:31
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]