Skridskoåkning

Hejhej! Nu har vi varit och åkt skridskor! Eller ja..jag har mest ramlat haha! Ska bli intressant att se hur många blåmärken jag har imorgon hehe..

Men det allra bästa var ju när vi skulle gå därifrån. Vi skulle gå över en väg och då kom det precis en bil, så jag tog tag i Filip och sa "vänta!". Och vi stod i en nerförsbacke, så precis när jag tog tag i honom så halkade jag och blev liggandes på marken. Och det gjorde inte ett dugg ont. Så jag har en sanning. Is är hårdare än asfalt. :D

Ingen av oss vågade ta med mobilen för att ta kort tyvärr :( så det blir egobild som jag tog tidigare idag:D


Nu kanske det syns mera att jag har klippt till luggen?:)


Kommentarer
Postat av: Nattali

Haha tack =D



Och du ser sjukt bra ut gumman =)<3

2010-12-15 @ 21:28:17
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]