Winter wonderland?

På hemvägen idag höll jag seriöst på att frysa ihjäl..! Låren stack som nålar av kylan och händerna och öronen var stelfrusna och jag hade ingen känsel i rumpan. När jag hade kommit in så fick jag som stora knölar på kroppen som kliade och sved. Låter helt sjukt, och det var de också.
 Jag fick typ värsta panikattacken och började gråta, vet inte om det var för att jag var rädd eller för att det gjorde så ont.. Men de var inge kul.. Efter att ha tinat upp i badkaret i ett bra tag så var det bra igen, och det är jag glad över.

Jag har delvis mig själv att skylla, då jag inte hade nånting under byxorna, inga långkallingar eller nått. Men tro mig, jag cyklar inte mer i vinter. I alla fall inte till och från skolan..


Vinterbild som togs i februari, haha jag har lust att säga att det var februari förra året, men det stämmer ju inte...än.
Här sken solen, vilket den inte gjorde idag. Det ser betydligt härligare ut än vad det är.


Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

Usch det låter inge vidare! :/

2010-12-20 @ 17:43:56
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: linda

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul!!!!

Är du taggad :)?



ps. jag älskar din header! :D

2010-12-20 @ 18:05:45
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]