19 februari

Skolan idag var tråkig som vanligt. Började dagen med att vara trött och glad, men efter lunch övergick det till trött och depp. Och arg. Så jag ber mina kompisar och min pojkvän om ursäkt!
Just nu är jag bara trött. Ska ta och plugga nu, har tre prov nästa vecka, inte nice! Sen kommer EmmaSj, ska bli askul, har inte träffat henne på jättelänge!:D Så antingen ska jag bli glad och rolig när hon kommer eller så gör hon mig glad ;)

Och sen blir det förmodligen till Filip senare ikväll eller så imorrn :D vi ska gå på marknaden och träna på (för min del) att spela hockey, har ju match snart, måste lära mig att ta emot passningar i fart :P


dagens humör, inte okej!!
jag ska bättra mig, jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]