26 februari

Hej! Idag hade vi två prov, jag lyckades med båda, det gick finfint! Känns skänt nu, slipper oroa mig för prov nu,  nu är det bara läxor, och har man gjort dem en gång slipper man fundera på det nå mera ;)
Efter skolan var jag med filip, det var verkligen längesen ( inte vad man kan tro i bloggen då, eftersom jag skriver om honom varje dag ;) )

Jag ska spela skolhockeymatch på onsdag och idag var jag och tränade med filip och brorsan, som är 6 år yngre men dock mycket bättre haha :P Och det gick faktiskt väldigt bra, lärde mig mycket nytt känns det som, fast när skriker när jag blir arg haha :] Känner att träningsvärken kommer komma imorrn!

Nu ska jag gå och vara lite social med Filip, han försöker bädda, men jag hör bara " neeej, asså vad äre här för täcke?! "

Har sett att jag fått några kommentarer, jag blir verkligen jätteglad!! Nu ska jag göra allt för att ni ska stanna kvar här, kom med synpunkter om det är nått jag ska ändra på! Men stort tack för kommentarerna, det var gulligt skivet!! :D <3

Gammal bild från 2009- sooo last year!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Elvira

jag tror det va så att jag hittade din kommentar i kommentarsfältet på bunnys blogg ;)



http://www.third.blogg.se



2010-02-27 @ 17:21:54
URL: http://third.blogg.se/
Postat av: lolloo

omg vad längesen! :O

stoltfotografstoltfotograf ^^

2010-03-01 @ 18:25:38
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]