My new life starts today

Jag börjar mitt liv med en presentation. Jag heter Viktoria Nyström, bor i norra Sverige och går sista terminen i nian.
I framtiden vill jag jobba som personlig tränare och sångerska. Modell skulle också vara kul.
Jag gillar att fota, sitta vid datorn, vara med min pojkvän. Skönhet och mode intresserar mig också.
Jag fullkomligt älskar rock och allt därtill! Det är hård musik som gäller, det eller inget!

En tjej som gillar rock, vilket även syns på hennes kläder. 
Tar för sig och har lätt för att prata med folk.
Gillar att synas, och är modig.
- det är så jag vill vara, nu ska jag satsa!

Följ min väg till den perfekta tillvaron och livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]