Klipp i ditt linne!!

Nu har jag klippt i mina kläder igen! Denna gång i ett linne, som från början var alldeles för stort. Jag själv tycker att det vart ganska bra, med tänke på att jag aldrig kommer att använda det annars, om det var som det var innan. Så lika bra att göra nånting av det, man kan ändå inte förlora nått på det!


♥ Jag tog på mig linnet
♥ Ritade hur jag skulle klippa med en tuschpenna, men bara på framsidan!
♥ Tog av mig linnet och klippte där jag hade ritat, med både framsidan och baksidan i samma klipp


Tips:
Använd säkerhetsnålar om hålet blir för stort, eller är missformat, säkerhetsnålar är snyggt!
Matcha bäst med spetslinne under, då ser det inte så avklätt ut
♥ Du kan även matcha med höga shorts, det är riktigt snyggt, då linnet ser ut som en body! 

Lycka till och kom gärna med andra tips på hur man kan matcha!! :D









Inte så fint sådär, men desto finare på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]