Nu har jag varit framme med saxen igen!

Och denna gången blev det ett par utsvängda jeans som fick ta smällen. Jag använde de inte för att jag kan inte ha utsvänga, känns alldeles för mycket 70tal. Och jag har inga trekvarts, så jag klippte bara av dom till under knäna.

♥ Först tog jag på mig byxorna och gjorde ett streck med en tuschpenna vart jag ville klippa.
♥ Sen tog jag av mig dom och klippte båda lagrena på samma gång.
- Och sen - klart! Hur enkelt som helst!











Sen så tycker jag att det är snyggare att ha dom uppvikta:)


Kommentarer
Postat av: josse

längesen jag svarade nu, haha jo jag såg dej på stadsfesten ett antal gånger :D

2010-07-24 @ 23:28:26
URL: http://jossewn.blogg.se/
Postat av: sandra

hihivarse=)!



okeej nice då ska ja komma ihåg de, ja har funderat opå de länge men alltid glömt fråga:]

2010-07-27 @ 23:25:15
URL: http://chokladbananensblogg.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]