Sönderklippta tights

Såg att ni gillade den lilla bilden på mina sönderklippta tights! Så nu kommer det ett helt inlägg om dem;)





1. Jag började med ett helt par vanliga svarta leggings eller tights, kalla det vad du vill.
Eftersom det var hål fram så valde jag att klippa på framsidan och inte på sidan.







2. Sen så är det bara att klippa!

Viktiga saker att tänka på:
Ha tightsen på dig när du klipper, då ser du hur det kommer att bli
♥Tänk på att hålen ska vara mittför varandra på båda benen
Klipp lite försiktigt från början, du kan alltid göra mera, men aldrig mindre


Lycka till!

Och här kommer två outfits med dessa, varav den nedre är dagens!




+




Kommentarer
Postat av: sandra

snyygt :D



btw har ni haft ett år snart :]

2010-07-23 @ 16:58:02
URL: http://chokladbananensblogg.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]