Korvstånd på midsommar

Hejhej, har ni haft en bra midsommar? Min var helt okej men kunde ha varit bättre. Jag jobbade ju hela dagen, från 10 till 5. Först stod jag och sålde korv i 2 timmar, min matte är inte på topp kan jag då säga! Och så blir man så himla stressad också när kön är typ 20 meter lång.. det gör jag helst inte om tror jag. Eller kanske om jag får ha en snabb miniräknare. Och sen stod jag och sålde glass i 3 timmar, det var enklare, där var det inte riktigt: " 9 korvar, varav 2 i samma bröd och så vill jag ha en Cola, två trocadero och två festis. Smakerna? Ja, en apelsin och en äpple. Jaha äpple är slut? Hallå ungar, vad vill ni ha? Jaha okej, nä vi vill ha två Cola till plus en light." Körigt.... Lite bilder kommer senare, jag bloggar från mobilen just nu. Slutar 19.30 imorrn så nån gång efter det. PUSS!

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; man sätter in "clips" i håret, vilket gör att man kan ta bort och sätta i det precis när man vill :)

2010-06-27 @ 17:54:56
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: josse

tack ;)

haha nä hon gjorde det bara då :)

2010-06-27 @ 17:58:01
URL: http://jossewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]