Lite nya inköp

Nu har jag köpt ett rakgel, vilket jag aldrig har haft förr, utan jag har smörjt in mig med tvål och sen rakat. Jag tror att detta är betydligt bättre, jag blev jääättelen :] Och rakade även låren för första gången, även fast jag är lika len där ändå. Och självklart så missade jag en massa hår. Men som tur är så är det blont, så det syns inte.

Något jag tycker är äckligt, är när tjejer inte har rakat sig under armarna. Hallå, killar får se ut som apor men inte tjejer!;) fast det är ju upp till var och en. Och när tjejer inte har rakat sig på benen är också inte så fräscht. Då menar jag inte stubb, utan långt hår... fy.






Alltså jag älskar den här, finns ingen bättre!
Den luktar så himla gott, jag vill nästan äta upp mig själv.
Och som jag har letat efter den i sprayform och nu hittade jag den äntligen, fast det verkar som om de ska sluta med den i spray... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]