Matlagning och städning

Såhär har min eftermiddag sett ut! Jag har lagat både middag (med ytterst lite hjälp av min lillebror) och så har jag stått och gjort våfflor att ha med som matlåda imorrn. Okej, pizzan som vi gjorde till middagen kanske inte var så mycket att skryta med, då degen och tomatsåsen var helt klar. Och i kylen hade vi färdigriven ost och skinka, och så salami och feta ost. Så jaa.. jag dekorerade iaf pizzan och värmde den! Men jag känner mig duktig i alla fall!;)

Mitt sommarjobb var så slappt idag, så när jag kom hem så dammsög jag hela huset samt torkade och rengjorde i köket.

 Jag känner vuxenpoängen ramla in här..!!;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Ja, precis!

2010-06-21 @ 20:43:26
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så duktig du har varit :)

2010-06-21 @ 20:43:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]