Alice! :D

Igår var jag i Umeå, och fick träffa alice igen!! :D det var typ två år sen sist, och det var jättekul! Vi gick och spontansåg Alice i underlandet (haha passande namn på filmen) i 3D, det var ju en upplevelse. Det var som 3D effekter hela tiden, men det var inte så många då man bara vill sträcka ut handen och ta tag i det :P
Sedan gick vi på stan en stund och efter det gick vi till hennes farmor :) Observera att vi tyckte att det var ascoolt att gå omkring med 3Dglasögonen på stan och se ut som två muppar.






Kommentarer
Postat av: alice

aa, vi var ju bara såååååååå coola!;p

2010-03-22 @ 15:42:48
Postat av: alice

Glömde säga att jag ser cp ut på dom bilderna, ser inte ut så igentligen så alla vet!!

2010-03-22 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]