Dagens outfit


jag har insett att jag ser ganska stor ut i detta linne eftersom den är så vid. Själva linnet är ju snyggt, det är bara på hur det sitter på kroppen.. Och min kamera gillar mig inte alls idag, ser ut som en fet bebis, hoppas både kameran och jag har en bättre dag imorgon, då jag ska träffa min älskling, då vill jag ju vara fin! ♥

Tjejen här är verkligen så himla cool. Jag kämpar för att ha hennes "det", haha typ. Hon är skitsnygg och har snygga kläder, jag tro man kan hitta massa tips för att få sig själv att se bättre ut. Jag är inte avis (jo lite), men jag gör det inte för att jag ska se ut som henne. Utan hon är bara en förebild för mig, nån jag försöker lära mig av. Och har jag en förebild inom utseende tror jag att jag kan gå långt på.

Och klaga inte nu, jag är nöjd med mig själv, men jag vill se bättre ut
- vem vill inte det?


Jag lägger inte ut en bild, eftersom jag inte har fått hennes tillåtelse, men jag länkar hennes blogg HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]