Slalom

Hello, idag har det varit friluftsdag på skolan, vi var i Bygdsiljum och åkte slalom. Jag tränade igårkväll och glömde stretcha, så jag hade träningsvärk idag på morgonen. Och jag tror minsann jag fick mera träningsvärk idag. Också skulle jag dra hem den tunga väskan med skidorna och pjäxorna, god, jag är slutkörd! Men än är det inte slut. Snart ska jag cykla i den nyfallna snön till kören, och där finns Emma och Filip! :D Så jag har ett mål med min förmodligen inte så roliga eller soliga resa ;)

Men glad är jag ändå!!  :D
¨
bild tagen i flyget
och ja, det måste ha sett väldigt kul ut när jag fotar mig själv och smilar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]