Today

Just nu sitter jag och pratar med Filip i telefon, den jäveln får påsklov idag, medans jag får det imorrn, avis eller vad.. (A)

Idag har jag varit flummig naanting, tänkte att jag kunde ge Filip pengar från min mobil (smart), sen undrade jag vad vi skulle ha för lektion efter so:n, jag tänkte att hade näst sista lektionen för dagen eller nått, men då hade vi lunch, och jag blev väldigt förvånad för jag trodde att vi hade ätit för länge sen ;)
min tredje tabbe var att jag skulle fråga om nån hade en deo som jag kunde få låna, men jag råkade säga dildo istället för deo.... En dag jag inte borde ha varit i skolan alltså (A)

När jag kom hem gick jag direkt till skafferiet för att småäta chips. Fettet behöver jag inte tänka på just nu.. Nu ska jag ta och duscha av mig, jag stinker svett ( eller dålig parfym ), och sen ska jag på kalas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]