Imorgon blir det tandutdragning och sminkning!

Idag har det varit kalas hela kvällen här hemma, nästa kalas i raden är mitt! Kommer upp en önskelista lite senare:)

Imorgon ska jag dra ut en tand. Jag vet ju att jag kommer få bedövning, men jag är ändå nervös. För förra gången jag fick bedövning (lagade tand) så gjorde det ont i början, jag är rädd att det kommer ta tid innan den börjar verka nu med..

Och sen ska jag sminka modeller, 2 st. Känner mig lite nervös för det med. Jag känner mig liten, oerfaren och okunnig och det känns som om det inte kommer bli så bra.. Och dessutom kommer jag förmodligen vara själv också, då har jag ingen äldre erfarnare att fråga om råd. Men om man ser det från den positiva sidan så kommer det nog vara nyttigt för mig att göra något själv, och att våga.

Men lägger man nu ihop dessa grejer blir det ännu värre. Jag ska till tandläkaren 12.30 och jag ska sminka 16.00. Då har bedövningen inte gått ur förmodligen, och jag kommer känna mig skitdum när jag inte kan prata ordentligt!! Eller så har den gått ur, och då kanske jag kommer ha ont! Men jaja, jag får hoppas att det går bra i alla fall.

Jag ska klara det här, även fast det kan bli dåligt, jag kan skämma ut mig, eller jag kommer ha ont. Jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]