Hemma från frisören

Hemma från frisören. Jag måste få skriva av mig!
Jag inte inte så jättenöjd. Jag ville ha mörkblont, men fick brunt med orangea slingor. När hon sa brunt med slingor tänkte jag att det skulle vara ljusbrunt med blonda slingor, så det lät okej. Men så blev det inte..

Jag ska dit förmodligen nästa vecka för att hon inte hann klart med allt idag, plus att jag fick 150 kr rabatt.
Och jag satt där i 5 TIMMAR! Inte okej alltså! Hon hade beräknat 2,5 timmar, det tog en aning längre..

Till råga på allting så upptäckte jag en stor fet fläck av hårfärg på tröjan när jag kom hem, som nog inte går bort. Och det var på grund av att hon inte hade tagit på mig det där frisörskynket innan hon började greja med färgerna.


Så alltså:
 • Fel färg
 • Tog dubbelt så lång tid som beräknat
 • Fläck på tröjan

Så vad kan jag säga? Kommer inte att besöka det stället igen.



 

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Ahh, vilken dålig frisör :O!!

Men jag tycker färgen blev jättefin ändå, även om den inte blev som du tänkt ;)

2010-11-24 @ 22:28:49
URL: http://linnsans.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tjenare!

Jag tycker dock din färg blev skitsnygg. Måste få skriva av mig en aning.

Jag var precis lika mörk som du förut. Jag hade färgat mitt hår svart/brunt varannan vecka i cirka 4år. Det förstör håret mer än man tror. Nu är jag äntligen blond igen, men det tog mig cirka 6 frisör besök och avslitet hår innan jag blev blond. där emellan var jag orange osv. Jag vet att det är hemskt. men har man haft mörkt så är det omöjligt att bara sådär Poff få det blondt, det blir nästan alltid orange. Jag är ledsen, men, det kommer bli bättre! Tro mig :) Hoppas du pallar med tiden det kommer ta innan du är blond :)

Kramar

2010-11-25 @ 19:15:13
URL: http://radiancelundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]