Nyköpt

Var på stan idag och igår, och det här är det som blev inköpt.
Jag känner att nu när jag färgar håret är det som en nystart, jag ska vara som jag vill vara och se ut som jag vill. Det här rosa manikyrlacket må vara ett onödigt köp, men jag känner att jag vill ha det nu! Och då är det så enkelt att jag köper det.


Angånde volympudret så har jag redan ett, men det var ett jättebra erbjudande att om man köpte volympudret för 179 kr fick man schampoo och balsam på köpet, och de är bra produkter från en salong.
Hade jag köpt det varförsig hade det kostat runt 500 kr. Kap!




Shampoo och balsam


Volympuder


Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

okej vad roligt :)

2010-11-25 @ 21:08:52
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

tack så mycket :) Händer det något kul på söndag då? Första advent ju :)

2010-11-27 @ 00:33:38
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]