Resultat + Calorific

Nu har jag cyklat klart! Känner hur trötta musklerna är i benen, haha! Ska köra lite styrka snart, jag vill ha lite mer magrutor och snygg rumpa!

Cykel
20 minuter
5,5 km
220 kcal


Jag har även börjat med ett program på min HTC. Det heter Calorific och där skriver man vad man har ätit och ser om de är bra, hur mycket man ska äta för att gå ner i vikt, hur många kalorier man äter, det är riktigt bra tycker jag! Jag provade det inatt, men eftersom klockan var över 12, så kan jag inte fylla i idag.. Jobbigt! Men jag får gott vänta tills imorgon! Men har du Androidmobil - testa det!






Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

härligt :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad hittar du på nu då?

2010-11-21 @ 13:59:18
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]