Snart förkyld?:(

Åhh jag känner att jag börjar få ont i halsen! Inte kul, jag hoppas verkligen att jag inte blir förkyld nu.. Då kommer jag smitta Filip, och sen kommer han smitta mig, och så vidare.. haha för vi kan ju inte låta bli att pussas? Det kan väl ingen? Nä, jag ska köpa en halsduk, en mössa, en stickad mysig tröja och så ska jag bara mysa och känna mig varm! Det kan behövas på skolan, iskallt där.



Såhär blev sminkningen från förra sminkkursen. 60-tal à la Marilyn Monroe, med riktigt röda läppar!


Kommentarer
Postat av: Viktorias dagbok

aaw stackare hoppas inte du blir sjuk :( jo tack jag mår jätte bra idag :)

2010-10-13 @ 22:03:24
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]