11 april - packning

Sitter nu och lyssnar på min sångläxa och försöker sjunga med lite, men det går inge bra. Det låter bra när jag bara sjunger som jag vill, men sen när jag ska sjunga läxa så blir det skit direkt. Och så kan jag ju inte sjunga bröströst...

Har nyss packat, ska till mamma nu i en vecka, och sen ska jag till Småland för att hälsa på släkten i en vecka. Så det blir en del packning. Fast.. egentligen har jag packat väldigt lite, rymmer allt mitt i en halv resväska (jag och brorsan delar) Men när jag ska till England i sommar, då ska jag packa mycket!! Och köpa MASSOR! Fyfan vad kul! Längtar skitmycket!!! Men det kommer bara bli jobbigt att vara ifrån älsklingen så länge.. 3 veckor är länge.

Annars så har jag lämnat in mitt CV på två ställen (till sommarjobb). Har sökt hos en fotograf och en skönhetssalong, och imorgon ska jag söka på två gym och ett café. Det här kommer blir bra:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]