Funderar på en webkamera

Jag funderar på att köpa en webkamera, så att man kan få lite mera bilder på bloggen. Då man slipper ta fram kameran och dra fram sladden och allt. Och det blir som lite mer naturliga bilder. Alla bloggare förstår vad jag menar.

Jag har ju i och för sig redan en webkamera, men den är så sjukt dålig, fick den som startpremie när jag sålde jultidningar för några år sedan. Och när man väl har dragit ut sladden från datorn så funkar den typ inte. Och jag vet inte hur man tar stillbilder med den. Men jag får väl testa den på riktigt innan jag köper nån annan.

Den här kommer i alla fall från Clas Ohlson och kostar 99 kr. Är den helt värdelös då?


länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]