Provgått skorna med älsklingen

Hejhej. Är med Filip nu, vi har varit ute på en promenad i en halvtimma. Det är faktiskt riktigt härligt att gå på promenad med någon man tycker om! ♥

Jag testade även mina nya skor ute för första gången. De känns bra, men det är ovant med kuddar under, man liksom rullar åt alla håll när man går. Känner av lite i fötterna, men det är väl inte så konstigt, när jag byter från skitskor till bra skor, det är ju stor skillnad liksom.

Och jaaa, jag vet att jag borde ha publicerat bilderna jag tog imorse om hur jag såg ut och så. Och jaa, jag vet att jag borde ta en bild på min nya frisyr (var ju och klippte mig idag!!), men jag orkar verkligen inte. Det är väldigt bökigt att he in bilderna i datorn, och nu har jag inte tid med det, jag vill njuta av Filip så mycket jag kan!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]