2012 - det hälsosamma året

Var och tränade Bodypump igår före skolan, och det var sjuukt jobbigt. Har en sån grym träningsvärk idag att det är sjukt, och det värsta är ju att den säkert kommer vara värre imorgon. Vi får se om benen bär mig imorgon hehe.

Hade de näst lättaste vikterna, men orkade ändå inte köra i slutet. Då är man otränad haha! Nä men jag har ju inte tränat på flera månader, bara nån gång då och då, men inte kommit igång på riktigt.

Men nu har jag tänkt göra det! 2012 ska bli mitt hälsosamma år, jag ska försöka äta bra och träna mycket! Önskar mig ett gymkort på ett halvår i julklapp och hoppas verkligen jag får det, då jävlar ska jag bli värsta fitnessbruden! På riktigt denna gång. Just nu har jag ett 10-kort på gymmet och det ska användas upp före jul!



Nån blandning av detta skulle sitta bra! Och brunbränd kropp till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]