7 februari

Hej! Idag på skolan så kom det en kille som berättade om alkohol. Han hade börjat dricka när han var 12, och när han var 20 så var han med om en bilolycka där alkohol var inblandat, det var hemskt att höra. Jag är glad att jag inte dricker, när jag får höra såna där grejer. Man kan dra ut på det så länge som möjligt, tills man inte är ung och dum längre. Och när jag for till stan just efteråt så såg jag en kraschad bil på bron.. Vilken slump.

Träffade Astrid på stan, vi hade kul som vanligt! Man kan inte ha annat än kul med henne:D


Kollade sen på fönsterlampor till mitt rum, och denna lampa blev det! Visst är den fin!? Jag älskar den, och jag fastnade för den direkt jag såg den. Helt rätt för mig och mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]