Blää

Åhh jag är så less nu på att vara inne i en fulperiod.. har varit det i några månader nu. Allt är bara fel.. Jag klär mig tråkigt, inte uppfinnigsrikt som jag gjorde förr. Och sminket,jaa.. ser tom och blek ut i facet. Och håret. Det är de som är värst. Det är alldeles för kort, och det verkar ju ta en evighet innan det växer ut och blir långt! Och färgen är ful, jag vill bara ha min naturliga, hur svårt kan det vara.. Jag skulle aldrig ha färgat det mörkt eller klippt det kort.

Snyggheten sitter mycket i håret. Någon som håller med mig? Jag kan inte platta, styla, blåsa eller göra nånting med håret nu eftersom det är så slitet efter blekningen. Så det enda jag kan göra är att sätta upp i en knut och hoppas att ingen ser det. Tills det är fint. Då kan jag börja leva igen.. så känns det i alla fall, utseendefixerad som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]