Film: I rymden finns inga känslor

"Filmen är en komedi om 18-årige Simon som delar lägenhet med sin storebror Sam. Simon har Aspergers syndrom och det kräver att han ett fast schema och allt måste vara likt sig vecka efter vecka.
När Sams blir dumpad av sin flickvän förändras Simons värld och allt blir till kaos. Han ger sig själv i uppdrag att hitta en ny flickvän till Sam så att allt ska bli som förut igen. Det är bara ett problem: Simon vet ingenting om tjejer och kärlek.."


Skådespelare:
Bill Skarsgård
Cecilia Forss (från Ica-reklamerna)


Jag tycker filmen var riktig rolig, och jag som aldrig brukar skratta åt tv skrattade en hel del nu! Ingen tragisk svensk film här(de måste ju va den värsta sortens film)
Jag tycker att du ska se den!!!

Betyg: 5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]