Smärtan är borta, tackochlov

Nu har jag fått mig upp ur sängen, har inte ont längre:D

Ska göra den enda läxan jag måste göra idag nu, nämligen musikteori, där vi har moll7- och maj7 ackord. Tydligen så ska vi kunna höra skillnad. Helt omöjligt.

Efter det så ska jag fixa med Filip alladagpresent, men jag vet att han läser min blogg, så jag kan inte skriva vad det är:] och efter det så ska jag gå och se No ordinary family, som vi har inspelat. Är helt enkelt för trött för resten av läxorna nu. Jag tar med så att jag kan göra hos filip i helgen istället!

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

hej hur mår du idag? :D

2011-02-17 @ 21:49:07
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]