Sofie!

Ikväll har jag varit med snygga Sofie! Vi hade jättekul verkligen, tycker att vi har träffats på tok för lite, eller hur Sofie? ;)
Vi har ätit romantisk middag (hehe) - vi lagade tacos! Helt själva.. jag som aldrig har gjort köttfärs förr, eller poppat popcorn..flera erfarenheter rikare nu! På tiden, haha.. (A) Samtidigt som vi åt så såg vi Shrek3, och efter det så såg vi "The Number 23" och åt våra popcorn. En ganska läskig film..man blir typ störd. Ni får recension imorgon!

Icket att förglömma - vi la ansiktsmask! Riktigt tjejigt, det var på tiden :D Vi la en som luktade choklad och såg ut som chokladpudding, nästan så att man ville stoppa det i munnen. mums.... ;)


Visst är hon snygg? Kolla bara hennes ögon :D


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: hihi.. :D

har du haft en bra helg?? :b

2011-02-06 @ 12:51:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]