13 januari

Det känns inte som att det var så sent som imorse som jag satt och åt frukost med älsklingen min, det känns som det var längesen! Men så blir det väl när man går så länge som till 16..

Ikväll har jag bara haft en liten kväll för mig själv, jag har tränat, duschat, gjort inpackning och mask, smörjt in mig med buskräm och allt sånt! Känns skönt! Ska försöka lägga mig tidigt och sova ut. Ett plus att jag börjar 10.40 och sen bara går skola i en timma! Efter det blir det att vara med Emma, och sen kanske fest på kvällen!

Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: ems

vad ska du göra i helgen då? :)

2011-01-14 @ 08:47:13
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]