Min dag, 27 januari

Kom just upp ur badet.. Det är så himla skönt att bara bada för att slappna av och njuta! Och så gjorde jag ansiktsmask, känns hur skönt som helst nu!:)


Tänkte berätta om min dag:

Den började med mentorstid, svenska, gitarrlektion och ensemble. Och ensemble är för de som inte vet - en grupp som spelar tillsammans. Just nu är det vokalensemble för mig, så det är som en liten kör.
Sen efter lunch så hade jag matte, och jag hade glömt hela mitt 7ämnesblock hemma!! Och där i är det en del! Jag ska börja med att den alltid får ligga i väskan! :)

Efter det hade jag EOS - estetisk orientering där dans, rörelse och lite teater stod på schemat idag. Det var hur kul som helst. Känns lite konstigt att säga såhär om en lektion, men jag utvecklades personligt på den. Jag har svårt att stå in för folk och prata, och göra pinsamma grejer. Och jag gillar inte teater eftersom jag tycker att det är pinsamt. Allt det där gjorde jag idag. Utan att fega ur, och utan att rodna. Och jag använde till och med rösten! Känner mig så duktig, är stolt!

Efter det så for jag och Sara in till stan och gick in på Make Up Store, och personalen som kom för att hjälpa oss bestod av en kvinna och en kille. Killen var...ja..helt otrolig nästan i mina ögon!
Han pratade som världens fjolla, verkade som en bög fjortis bloggare. Ascoolt. Jag har sett en sån i verkligheten, wohoo! Han var så rolig så jag tror jag ska gå dit och titta på han nån fler gång haha;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]