Pain

Igår skrev jag ett schema till mig själv som jag ska ha i veckan, typ när jag ska vara med folk, plugga, träna osv. Har jag sagt att jag är en väldigt organiserad människa? Jag behöver ha ordning, det är då jag mår som bäst. Och ett schema är perfekt för mig. Jag hade planerat att jag skulle träna ikväll, men icke..

Jag fick nämligen så ont i bröstet och magen, som att det var en tråd som drog mellan trosorna och bh:n så att jag var tvungen att böja ihop mig.. Så det var ju helt omöjligt att ens fundera på att träna, men ett tag var det så dåligt att jag inte ens kunde sätta mig upp:( Men nu är det bättre:D

Ska försöka spela gitarr en liten stund ikväll, sen ska jag nog slå på tvn. Är så slut och så spänd i kroppen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]