Brorsans skolavslutning

Hejsan. Idag ställde jag väckaren på kl 9 och for sen och kollade på min lillebrors skolavslutning. Tog med systemkameran och fotade även massor! Blev fina bilder, så mycket bättre än med en kompaktkamera tycker jag. Speciellt om man kör manuellt :)
Efter vi hade varit där så for vi på Stigs och fikade, blev en varm macka för mig, men den var inte god, så jag bytte mot farmors varma macka, den var bättre. Sen for vi och köpte en blomma. Ska lägga ner en i kistan... Min är den blåa, visst är den vacker?

Blir ingen bild från avslutningen eftersom jag känner att jag inte vill lägga ut bilder på min familj.



snygg mc!






Nä nu måste jag rusa! Ska ju sjunga på begravningen på lördag så jag ska fara och öva i kyrkan nu. Bilderna på blommorna kommer sen när jag har kommit hem, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]