Jobbet

Hemma efter en dag på jobbet. Behövdes 3 alarm imorse för att jag skulle ta mig upp halv 7, trött tjej!

Har varit trött på jobbet idag också, men i alla fall piggare än igår och förrgår. 2 koppar kaffe gjorde nog sitt;)
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt - på riktigt den här gången! Vi får se hur det går, brukar bli rätt så sent ändå..
Har matat mina första gamlingar idag! Det trodde jag aldrig att jag skulle våga/vilja, men det var inte farligt alls. Och jag gillar jobbet mer och mer, det är kul att lära känna gamlingarna, dom är faktiskt fina! :)

Gillar alla komplimanger jag får där, hur kul som helst. Och de mesta handlar om att jag är söt och snygg och fin haha! Så blir det väl när det kommer dit en ung tjej! ;) men jag klagar inte, det är alltid kul att höra !:D


Bilden har inget att göra med inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]