Livet måste gå vidare

Nu när det är en sån otrolig hemsk sak som har hänt så kanske ni tänker att jag bara sitter i ett hörn och gråter hela tiden?
Det stämmer inte. Jag har en enorm sorg inuti mig och gråter ibland. Men livet måste gå vidare. Jag kan inte stanna av mitt liv och bara vara ledsen, det funkar inte. Jag måste fortsätta.
Innan mamma dog så sa hon att vi får vara ledsna ett tag, men sen måste vi vara glada. Och så är det.

Jag kommer att skratta, vara glad och ha kul ändå. Innerst inne är jag alltid ledsen och känner saknad, men glad måste jag ändå få vara! Ni får inte tro att jag har kommit över det och inte bryr mig för att jag är glad.

Min förhoppning är att jag ska kunna fortsätta med bloggen som vanligt och så. Jag ska leva mina drömmar och göra det jag vill, även fast jag har genomgått en stor förändring. Jag vet att det går. Så bli inte chockade när det kommer ytliga och glada inlägg på bloggen, för det kommer det att göra! Jag vet att mamma skulle ha velat det! :)

Tumblr_lmedxs12dr1qjdx4mo1_400_large
weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]