Tävling: gissa hur många kronor!

Besöket på stan gick bra, baby köpte det han behövde, och likaså jag. Blev en ram till ett foto på mamma för min del. Var även hem till mamma och hämta kameraladdaren och lite kläder, men jag var tvungen att begränsa mig med hur mycket jag kunde ta, kunde ju inte få med mig allt på moppen. Men hon har verkligen snygga kläder och nu är dom mina!:) Såklart jag hellre hade velat ha henne kvar, men de här snacket får jag ta nån annan gång.
Vill ni att jag visar lite kläder?


Nu till saken då.. Kom på en lite rolig tävlingGissa hur många kronor det är i burken!
(värdet alltså, inte antalet mynt)
Den som gissar närmast får en länkning!


Kommentarer
Postat av: Nattali

70 kronor tror jag :D

2011-06-15 @ 16:02:39
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]