Min helg

Har inte uppdaterat så mycket i helgen, senaste inlägget var ju i fredags. Min helg har i alla fall sett ut såhär:

Fredag: Åkte bil med älsklingen(som tagit körkortet!), Adam och Anton hela dagen. Gick även lite grann på stan och köpte hörlurar till mp3. Åt middag hos farfar för han fyllde år. Och efter det så åkte jag bil igen. For dock hem vid 10 för att jag hade tråkigt och var så himla trött.


en himla massa wunderbaums!


Lördag:
Gick på stan med Emma Sj, trevligt! Köpte mig ett par jeansshorts som sitter perfekt. Satt ute vid älven och åt subwaysmackor med henne och solade i 30graders värme.
Var med Filip på kvällen, for till Emma ÖJ och var med henne och hennes kille. Lagade och åt tacos och kollade på hennes ödlor.

Senare på kvällen så for vi till Filips stuga med några kompisar och sov över där. Hade kul på kvällen, badade och bastade och umgicks. Årets första dopp, och det var inte ens kallt! Har tyvärr inga bilder från stugan.

Och på söndagen hände typ ingenting, var i stugan och for sen hem och var med babe.










Kommentarer
Postat av: Emma J

Vilken snyggig ödla ;)



Det var super trevligt att ni kom förbi! :)

2011-06-15 @ 21:36:42
URL: http://emmajojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]