Bodywork

Nu känner jag att jag verkligen ska försöka komma igång med träningen här!
Jag kan inte se ut som en och annan degklump. Börjar likna det på magen nu, hahah. Inte okej! Och så har jag gått upp flera kg, och på sätt och vis är det ju bra, brösten har fått lagom storlek nu. No more komplex over them:D men... magen måste bli platt igen.
Så jag ska absolut inte banta!! Herregud, värsta sättet att bli smalare är ju verkligen att svälta sig. Då ställer ju kroppen in sig på sparläge, visste du det?

Nope, träning är det som gäller. Har nyss kört ett magpass hemma. Två konditionspass står också på schemat i veckan.


HaHhaa, inte dagens sexigaste!!!
Ni kan ju  kolla på hanteln;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]