Planer för helgen

Nu är det torsdag, och det betyder att imorgon är det helg! Endast tre lektioner, och sen slutar jag! Och det bästa är ju - efter helgen är det sportlov! Hur skönt som helst att få vila ut. Jag ska vara med kompisar största delen av lovet, men jag ska se till att få tid över till mig själv också. Såhär kommer det alltså se ut i helgen:


Fredag: Far till Bygdsiljum efter skolan för att vara med Emma, Filip, Jacob och förmodligen flera till! Vi hade tänkt bubbelbada och köra lite innebandy, kommer bli nice. Men jag hörde nu att det typ är nån vattenläcka, så vi får väl se hur det blir med badandet. Men härligt folk kommer det hur som helst bli! Sen så sover jag och Filip hos Emma.

Lördag: Jag och Filip ska lyckas ta oss tillbaka till Burträsk nån gång på förmiddagen. (Ni vet, det går inte så himla mycket bussar från bush till bush;)) Vi ska gymma och sen köra skoter! Hoppas på myspys på kvällen med en bra film!

Söndag: Far hem klockan 12 på dagen, och beger mig då till mor min.


Vad ska ni göra i helgen?:D


bild från december


Kommentarer
Postat av: Linnsan

SV: Jaa!!! Jag längtar som en galning, men jag måste försöka spara ihop en massa pengar haha.. ;)

2011-03-03 @ 21:15:51
URL: http://linnsans.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: jag mår toppen! :) haft en bra helg?

2011-03-05 @ 22:56:43
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin bild :D

2011-03-06 @ 11:04:41
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]