What I bought

En välbehövd långärmad! Eller kalla det kofta om du vill, men i min värld heter det långärmad och inget annat;)
direkt när jag såg den kände jag bara "måste ha!" och det är inte ofta! Så det slutade med att jag köpte den. Och jag gillar att den är gjort av nån sorts polyester, den är så himla mjuk. Och det är ju inget minus att man ser sportig ut i den:)

Egentligen hade jag inte råd, men jag tänkte att Jag behöver ju verkligen en..
Men nu är det slutköpt.. måste ju ha råd med allt roligt jag ska göra i år!

Kittelfjäll, språkresa och en tripp ner till södra Sverige med Filip.




gillar att det är en dragkedja hela vägen upp!
då kan man stänga in sig när man blir less på världen. Fast jag har redan provat, jag ryms inte..


Kommentarer
Postat av: Nattali

Rösta på min bild så jag vinner =D



Jag är nummer 2!



http://klarahe.blogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen-1.html#comment

2011-03-17 @ 00:41:47
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]