Klagoinlägg..

Cyklade nyss hem från stan, var på Ego och provade att bli sminkad med Bare Minerals för att se om det är värt det att jag önskar mig. Och jag tror det blir så, det känns som att det är väldigt bra. Hade tänkt fota och lägga upp men blev så jävla ful så det blir inte av. Men hon sminkade halva ansiktet och där har jag nu perfekt hy, och på andra är den röd, fläckig, ful och förjävlig. Varför blev jag inte född med perfekt hy? I hela mitt liv har jag haft ful hy, massa finnar och ärr och hela tiden lite rödflammig. Varför just jag? Jag som verkligen vill vara snygg.

Dessutom så klarar jag inte av att cykla i blåst. Jag får ont i öronen, huvudet, halsen och nacken. Vad är det för fel på mig?

Nä nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och deppa järnet, se nån film eller nått. Jag orkar inte att jag "måste" träna eller sola eller plugga. Inte just nu. Det får jag isåfall göra sen. Nu behöver jag bara slappa.

Varför ska livet vara så orättvist...?

Nee, just nu känner jag bara: fuck livet.
Tur bara att det blir bättre sen.




Kommentarer
Postat av: fellan

gör inte det jobbiga till måsten utan gör det till en rolig grej. Träna det som du tycker är kul, prova att åka typ inlines det är så jääävla kul (tycker jag iaf;) höhö) dock kommer det kännas i rumpmusklerna men det går över. Eller något annat kul, googla dig fram på olika träningsmetoder som du tycker verkar roligt. Är man inte vältränad så är allt jobbigt från början, tro mig, men ju mer du tränar ju lättare kommer det att gå! Det bästa jag vet är att köra ett riktigt jävla jobbigt träningspass och bara känna hur svetten typ forsar ner för kroppen och att sen ta en dusch och bara dö framför tvn. Det som är det roliga är att få känna sig sådär sjukt slut i kroppen och jag brukar alltid tänka inför ett jobbigt löppass, eller liknande med fotbollen, att det kommer vara så jävla skönt efteråt och det är helt klart värt det för nästa gång kommer det vara lite mindre jobbigt. De löns inte att slöträna och sluta när det tar emot då kommer man ingen vart. DU måste skaffa dig lite mera go och jävlar anamma och verkligen göra det du har bestämt dig för. När du klagar på hur jobbigt allting är så får du bara ångest och vill helst bara göra ingenting för det är lättast. Livet är inte en dans på rosor utan man måste kämpa för att få det man vill ha. Då uppskattar man saker lättare!

Så he dig ut på en inlinesrunda, rask promenad, löptur eller vad som helst och kämpa liiite längre än vad du hade tänkt! Det kommer kännas så jävla gött efteråt! Kämpa på Viktoria! =)

2011-05-21 @ 19:02:52
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Nattali

Livet är inte lätt för någon.

Du kanske föddes med "ful hy" som du kallar det, men alla har fel någonstans, små som stora.

Jag föddes med gomspalt och är inte speciellt lycklig över det ibland. Men alla är fina som de är! :)



Du är superfin viktoria, det är du! <3

2011-05-21 @ 20:37:53
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]