Ny hudvård från Clinique

Har provat på ny hudvård, köpte ett startkit från Clinique för några dagar sen, och än så länge är det bra.
Startkitet innehåller rengöring, ansiktsvatten och en hudkräm. Rengöringen känns som att den går in i huden och verkligen rengör. Ansiktsvattnet är starkt, man tror att det är aceton man duttar i fejjan, men det borde väl betyda att den gör något, inte bara är vanligt vatten? Och hurkrämen, ja vad kan man säga om den..den går in i huden och gör en inte glansig:) Låter som bra grejer va?

Jag ska prova dom nu ett tag, får hoppas att jag får fin hy nu.. Men mycket beror ju på mitt skitsmink med dåliga ingredienser i...säkert därför jag har så mycket finnar.

Det är i och för sig vatten och alkohol och mineraloljor i den här hudvården från Clinique, och hudterpeuten som jag brukar prata med säger att det i stort sett förstör huden. Men ärligt talat så tror jag inte att allt smink/hudvård förstör huden förutom deras?! Visst, det kanske inte är bra grejer i dem, men får jag fin hy så är ja nöjd.

Känner att jag har myyycket att säga om dehär, men det får vi ta nån annan gång;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]