Tandställningen är borta! :D

Nu har jag varit borta ett tag känner jag. Men det har varit så mycket. I söndags for jag till Sara och bakade, i måndags sovde jag hos Nadja och igår var jag på musikarnas konsert. Men nu är jag tillbaka:D idag blir det plugg för hela slanten..får se om det kommer nått till inlägg i kväll:)

I måndags tog jag också ut tandställningen!!! Wohoo, är så grymt lycklig!! Äntligen slipper jag ha komplex och gömma mina tänder, nu kan jag le som en vanlig människa :D Och jag har faktiskt ganska så vita tänder också. Nu är det bara min hy som är problemet. Ska bli bäst på att sköta mitt ansikte och så ska jag sola. Sen är jag nöjd! <3




Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt att slippa tandställningen! :D

2011-05-04 @ 18:04:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]